Fakültemizde “Akademik ve Kurumsal İşleyişi Geliştirme Komisyonu” İlk Toplantısını Gerçekleştirdi

ADÜ Tıp Fakültesinin akademik ve idari süreçlerinin geliştirilmesine katkı sağlamak amacıyla oluşturulan “Akademik ve Kurumsal İşleyişi Geliştirme Komisyonu”, üyelerinin katılımıyla ilk toplantısını gerçekleştirdi.

Toplantıda, fakültenin akademik, idari ve kurumsal işleyiş süreçlerinin değerlendirilmesi, mevcut uygulamaların geliştirilmesi ve çözüm önerilerinin oluşturulmasına yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Komisyon çalışmalarının, fakültenin kurumsal yapısının güçlendirilmesine katkı sağlaması hedeflenmektedir.

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026