İletişim Fakültesi

Öğretim Üyemiz TRT 2’de Sinema+ Programına Konuk Oldu

ADÜ İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Dilan Tüysüz, TRT 2 ekranlarında yayınlanan "Sinema+" programına davetli konuşmacı olarak katıldı. 4 Haziran Perşembe günü saat 19.30’da izleyiciyle buluşan programda suç sineması mercek altına alındı. Gangster filmleri, kara filmler ve polisiyelerin konuşulduğu bölümde, türün öne çıkan yapımları ayrıntılı şekilde ele alındı. 

ADÜ BİDB Web Tasarım Grubu - 2026